Címlap
  • Kezdőlap
  • Koncertek
    • Koncertajánló
    • Beszámolók
  • Lemezkritikák
    • Külföld
    • Magyar
    • DVD
    • Első Hallásra (A hónap lemeze)
    • Kedvenc lemezeim
    • Maradványérték
    • Egypercesek
    • Évtizedelő
    • Névtizedelő
    • HRM TOP 100
    • Top 25s
    • 1 lemez/ 2 kritika
  • Ráadás
    • Interjúk
    • Életmű
    • Médiafigyelő
    • Kultuszkóp
    • Írások
    • "Mi vagyunk a..."
    • Vallató
  • Linkek
  • Impresszum
    • Hard Rock Magazin
      • Hard Rock Magazin Találkozók
    • Szerkesztők
      • Adamwarlock
      • Bigfoot
      • Tomka
      • TAZ
      • Csemény
    • Munkatársak
      • Mike
      • TT
      • CsiGabiGa
      • Edeneye
      • Pálinkás András
      • baumann
      • karpatisz
    • Médiaajánlat
    • Kapcsolat

Belépés

  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Keresés

Friss lemezkritikák:

Dream Theater: Distance Over Time

Avantasia: Moonglow

Inglorious: Ride To Nowhere

Ryan McGarvey: Heavy Hearted

Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light

Az elmúlt időszak érdekesebb í­rásai:

„Nem könnyű feldolgozásalbumot készíteni”: Interjú Walter Trouttal


Egypercesek #38: Eric Gales, Skunk Anansie, Tygers Of Pan Tang, Torque, The Doors


A svéd acél és a finn nemzeti kincs: Amorphis, Soilwork, Jinjer, Nailed to Obscurity – Barba Negra, 2019. 02. 25.


Egy aprócska rocktörténelmi pillanat: Mood 25: Mood – Barba Negra, 2019. 01. 04.


My Sunday Feeling On Saturday: Jethro Tull – Budapest Kongresszusi Központ, 2019. 01. 19.

Hozzászólások

  • Dream Theater – Itt a két kimaradt interjú (1)
  • Devin Townsend – Itt az első dal a márciusi ’Empath’-ről (2)
  • Crazy Lixx – Wicked: az első dal a májusban érkező stúdiólemezről (2)
  • Great White – Két-három új dal is rákerülhet a közelgő DVD-re (2)
  • Dream Theater: Distance Over Time (6)
  • Sammy Hagar & The Circle – Klipen is megcsodálható az új daluk (3)
  • Joe Satriani – Kiadja első bandájának demóit (4)
  • Mötley Crüe – Egy hónap múlva jön a ’The Dirt’ film, itt az első trailer (12)
  • Iron Maiden – Jön a második sorozat a remaszterelt stúdiólemezekből (30)
  • Karthago – Új dal a holnap érkező lemezről: Nincs határ (1)

Navigáció

  • Hírolvasó

Ki van itt?

Jelenleg 0 felhasználó és 62 vendég van a webhelyen.

Szerkesztők és munkatársak aktuális kedvencei (TOP 5)

TAZ

- Evergrey: The Atlantic
- Dream Theater: Paralyzed (dal)
- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Swallow The Sun: Lumina Aurea
- Conception: My Dark Symphony EP

CsiGabiGa

- Michael Schenker Fest: Resurrection
- Jason Becker: Triumphant Hearts
- Judas Priest: Firepower
- U.D.O.: Steelfactory
- Steve Perry: Traces

karpatisz

- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time

Bigfoot

- Beth Hart: Live at The Royal Albert Hall
- King Crimson: Meltdown: Live In Mexico
- David Bowie: Glastonbury 2000
- Walter Trout: Survivor Blues
- Eric Gales: The Bookends 

Pálinkás András

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Swallow The Sun: Lumina Aurea
- Soen: Lotus
- Faith No More: Angel Dust
- Soilwork: Verkligheten

Wardrum

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- HIM: Dark Light
- Katatonia: Dead End Kings
- Evergrey: The Atlantic
- Bloodbath: The Arrow of Satan is Drawn

Losonczi Péter

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Evergrey: The Atlantic
- Trees of Eternity: Hour of the Nightingale
- Weltenbrandt: Schöpfung
- Mindfield's Factory: Ice Age 2085

rune

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Vola: Applause Of A Distant Crowd
- Evergrey: The Atlantic
- Conception: My Dark Symphony (EP)
- Zeal & Ardor - Stranger Fruit

Dzsó

- Flotsam And Jetsam: The End Of Chaos
- Rustin Man: Drift Code
- Spielbergs: This Is Not The End
- Within Temptation: Resist
- Born Of Osiris: The Simulation

Mike

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Griftegard: Solemn. Sacred. Severe
- Void Of Silence: The Sky Is Over
- Isen Torr: Mighty And Superior (EP)
- Omicida: Certain Death (EP)

 

Új felhasználók

  • statuslaci
  • Bede Márton
  • Attila65
  • Kemény J.
  • Dzsugi Péter

Metalindex

Címlap

Judas Priest: Nostradamus

garael, 2008, június 19 - 17:36
Borí­tó: 

Megjelenés: 
2008
Kiadó: 
Sony
Weblap: 
www.judaspriest.com
Stí­lus: 
Heavy metal
Származás: 
Anglia
Zenészek: 

Rob Halford - ének
K. K. Downing - gitár, vokál
Glenn Tipton - gitár, billentyűs hangszerek, vokál
Ian Hill - basszusgitár
Scott Travis - dobok

Vendég:
Don Airey - billentyűs hangszerek

Dalcí­mek: 

Disc 1
1. "Dawn of Creation"* - 2:31
2. "Prophecy" - 5:26
3. "Awakening" * - 0:52
4. "Revelations" - 7:05
5. "The Four Horsemen" * - 1:35
6. "War" - 5:04
7. "Sands of Time" * - 2:36
8. "Pestilence and Plague" - 5:08
9. "Death" - 7:33
10. "Peace" * - 2:21
11. "Conquest" - 4:42
12. "Lost Love" - 4:28
13. "Persecution" - 6:34

Disc 2
1. "Solitude" * - 1:22
2. "Exiled" - 6:32
3. "Alone" - 7:50
4. "Shadows in the Flame" * - 1:10
5. "Visions" - 5:28
6. "Hope" * - 2:09
7. "New Beginnings" - 4:56
8. "Calm Before the Storm" * - 2:05
9. "Nostradamus" - 6:46
10. "Future of Mankind" - 8:29

Értékelés: 

A Judas Priest-hívők hatalmas bázisa általában a zenekar két időszakbeli csúcsproduktumának reprodukcióját várja: az ikergitáros heavy metal alapművét jelentő 'British Steel'–'Screaming For Vengeance'-, illetve a power metal etalon 'Painkiller'-éra felfrissített benyomásait. Éppen ezért kelthetett némi riadalmat az előzetes hírek szerinti rockoperás koncepció, mely a billentyűs témákkal kiegészítve egy amolyan grandiózusan kiteljesülő vállalkozást sejtetett.

Rockopera és ikergitáros heavy metal? Nagyzenekari, epikus hangzás és power riffelés? Vajon hogyan lehet ezeket az összetevőket amúgy judasosan összerázni, hogy kielégítse a régóta várt korszakalkotás magas igényeit? Ezek azok a kérdések, melyekkel jómagam is nekivágtam a duplaként megjelent albumnak, melynek jóllehet egy részét amolyan hangulati összekötőként szolgáló vokális és instrumentális átvezetések alkotják, ám tetemes mennyiségű, epikus kiteljesítést ígérő hosszúságú szerzemény is helyet foglal a majd 120 percnyi anyagon.

Kezdjük hát a végén: az album nem hasonlítható egyetlen Judas-korszak produktumához sem – egy teljesen új utakra tévedt együttes valóban kísérletező munkájának lehetünk fültanúi, mely olyan, eddig nem tapasztalt dimenzióját villantja fel a bandának, ami mindenképpen egy másfajta megközelítést kíván ahhoz, hogy megszerethessük. Felejtsük el az ikergitáros barázdabillegetést, felejtsük el a megveszekedett tempót és energiát, ám nyúljunk vissza a hetvenes évek rockérájának és az olasz opera-irodalom dallamörökségéhez, egy olyan szövegi koncepció keretében, ami tág teret hagy az érzelmi kifejtésnek és a hangulati összetevők zenei tolmácsolásának. A dalokban az epikus jelleg dominál, melynek fő szervezőelemét a dallamok adják, a riffek általában csak másodlagos szerepet játszanak a melódiák untermanjaiként.

Ahhoz viszont, hogy árnyaltabb képet kapjunk, az együttes szándékának megfelelően ketté kell választani a zenei koncepciót. Az első albumon kaptak helyet a hagyományosabb, a Judas korábbi munkásságából is táplálkozó darabok: a 'Jugulator'-ról is származható riffel felvezetett, amúgy elég monoton Prophecy (itt a dallam is a „modernkori” zenekar minimalistább megközelítését közvetíti) és a 'Screaming' szellemiségét felvonultató Persecution – ez a két dal képviseli a tempót és a tradicionálisabb Halford-éneket az egyes lemezen. Mellettük még a ragyogó, rockoperás refrénnel és a töredezett vokális témával felvezetett Revelations, valamint a filmzenei csatadobok által keretbe foglalt – kissé a szimfonikus Manowart idéző – War lép ki a megfontoltabb megközelítésből.

Külön ki kell emelni a lemez szerintem legerősebb és leggyengébb tételét: a Pestilence and Plague fantasztikus, az itáliai operavilág zenei dimenzióit felvillantó, olasz nyelvű refrénjével nyit új kapukat a Judas birodalomban, a Death pedig az ős-Black Sabbath riffelése által meghatározott, fantáziátlan és feleslegesen túlnyújtott tételével lohasztja le a figyelmet.

Az átvezetők remek lehetőséget nyújtanak a halfordi énektémák kibontásához: a szokatlan, általában mélyebb hangfekvésben előadott dallamok tolmácsolása inkább közelít a zenei koncepciónak releváns operás technikához, mint a megszokott power sikolyközpontúsághoz.

A második lemez aztán már tényleg eltér a megszokottaktól, talán a legutóbbi Judas-album, az 'Angel of Retribution' zárótétele, a Lochness idézi fel leginkább azt a muzikális teret, amiben a szerzemények helyet foglalnak. Az Exiled, Alone, Future of Mankind epikus témakifejtései remek dallamközpontúsággal varázsolnak szokatlan zenei teret, a riffeket tényleg másodlagos szerepre kárhoztatva. Különösen az Alone sikerült formabontóra: az akusztikus gitár tolmácsolta dallamokra ráépülő énektéma egyedülálló az együttes történelmében, azonnal ható, némi Haford-sikollyal megspékelt vokális előadásmódjában is örök lenyomatot éget a zenei memóriában.

A hangszeres szekció teljes mértékben a dallamok által vezérelt gondolkodásmódnak megfelelően nyújt logisztikai támogatást, a gitárok mellett a Don Airey által „vezérelt” billentyű a szimfonikus hátteret hivatott biztosítani. Halford a már leírtaknak megfelelően egy másik arcát mutatja képességeinek, ám számomra ugyanolyan klasszist nyújtva, mintha permanens padlásjáró túrán járna.

A szövegi világ szerencsére nem a jövendölések általi világot festi le: a középpontban egy mindennapi, ám jóstehetsége által szenvedő férfi érzései állnak, kinek inkább teher, mintsem áldás a jövőbelátás képessége. Nem véletlen hát a rengeteg zenei hangulati árnyalat és az aprólékos, kissé szellős megközelítés, a billentyűk által teremtett ezerszínű muzikális metafora.

Összegzés: 

A Judas Priest grandiózus vállalkozása ezúttal ismét úttörő vállalkozásként kerül be az együttes történelemkönyvébe. Szakítva a hagyományos heavy metal és power klisékkel, egy teljesen új megközelítésben tálalja azt a koncepciót, amit a szövegek közvetítenek. Lassú, némileg modoros, ám csodás dallamokkal teli mű született a „fémisten” műhelyében, ahol a tradicionális metal-eszközök csak másodlagos szerepet játszanak, s ahol a szokatlan instrumentális megoldásokkal egy abszolúte dallamközpontú Halfordot emelnek középpontba, új értelmet adva a rockopera jelentésének.

Dátum: 
2008. június 19
Pontszám: 
8.5
Szerző: 
Garael
9.33333
Értékelés: Nincs Átlag: 9.3 (9 votes)

Oszd meg barátaiddal és ismerőseiddel:
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
  • 7229 olvasás

52 hozzászólás "Judas Priest: Nostradamus "

sziti képe

1. Nos...

Beküldő: sziti. Beküldés időpontja: 2008, június 26 - 13:49.

..., azt gondolom, hogy ez egy tipikus "megosztó" album.
Jómagam soha nem kedveltem a Judas Priestet, ennek megfelelően teljes munkásságukat is foltokban ismerem - ugyanakkor elismerem őket és a heavy metal világra tett hatásukat.
Ez az anyag jellemzően szimfónikus hard-rock, heavy-metal csőlátóknak valszeg erőtlen, unalmas, terjengős, öreguras. Az általam ismert lemezeikhez képest - két meghallgatás után - most érzek viszont először késztetést arra, hogy egy JP-anyagban mélyebben elmerüljek. Minőségi hangszerelés, jó és kiválóan előadott énektémák, sok zenei szí­n - nekem megér további két órákat.
Ami még feltűnt: amí­g a klasszikus heavy-metal zenekarai rendesen merí­tettek a Priestből, addig most - tudatos vagy sem, ez mindegy - "szerepcsere" történt - itt-ott eszembe jutott a Kamelot, vagy épp a gothic-metal "lájtosabb" vonala. Számukra ez a XXI. század Nostradamusa.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
sziti képe

2. Nos...

Beküldő: sziti. Beküldés időpontja: 2008, június 26 - 18:32.

... gondold át, hogy egy vélemény minősí­tése kit minősí­t...
Talán 3-4 albumukat ismerem, ami töredéke a munkásságuknak. Tudom viszont, hol a helyük a műfaj művelőinek és rajongóinak körében. Többre ifjabban sem volt és ma sincs igényem. Ezt a korrektség jegyében más megfogalmazásban jeleztem is előre.
Nem hiszem, hogy a Nostradamusról kialakult első benyomásaimat csak az "igazi" Priest ismeretében fogalmazhatom meg.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Redneck IMI képe

3. Nekem...................

Beküldő: Redneck IMI. Beküldés időpontja: 2008, június 22 - 18:44.

Nekem egy peksutemeny kellemes illata jut eszembe errol a lemezrol.BUKTA szaga van!
Redneck IMI

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

4. .

Beküldő: JLT. Beküldés időpontja: 2008, június 22 - 16:51.

Nekem tetszik! Nem váltja meg a világot, de nekem mindennel együtt bejön. Inkább 1000 ilyen lemezt szeretnék tőlük hallani, mint akár 1 jugulator-demolition szerűt. Halford-nak ez a fajta stí­lusa pedig fenomenális. Jól áll neki az áriázás.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

5. nem egy klasszikus, de kellemes hallgatható :)

Beküldő: fehérfarkas. Beküldés időpontja: 2008, június 22 - 03:15.

nekem bejön az új lemez :)
mindig is szerettem az epikus metalt
bár korszakalkozónak meg uttörőnek nem mondanám, hiszen az epikus metal téren számos klasszikus jelent meg az elmúlt évtizedekben, sőt az utóbbi 10 évben illik igazi nagyzenekarral felvetetni a témákat és nem csupán szintiből elővarázsolni

a hibái ellenére az összkép egy kellemesen hallgatható, nagyon jó dallamokkalteli atmoszférikus epikus metal lemez
habár ez a lemez nem lett az epikus metal trónkövetelője, de azért egy becsületes munka, ami miatt nem kell szégyenkezniük :)

persze aki painkillert, screaming/defenders vagy brit acél lemezt várt, az nyí­lván csalódott
de aki nyitott az új dolgokra és szerete a hangulatos minőségi zenét jó dallamokkal, annak tud ez a lemez számos kellemes percet szerezni :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

6. death

Beküldő: vitya121. Beküldés időpontja: 2008, június 21 - 19:24.

Nem tom miért szutykolod ezt a dalt sztem ez a legnagyobb a lemezen
ja meg a conquest...de ki...tt jó a lemez a vén f...hoz képest

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

7. Dí­jazom az újra való

Beküldő: Pistike. Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 18:46.

Dí­jazom az újra való törekvést, de sajnos nekem ez nagyon unalmas. Az énektémák nagyon nem tetszenek, úgy is mondhatnám, hogy hiába hallgatom utána semmire nem emlékszem belőle. Monumentálisnak szánt, de valójában nekem lapos az egész.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

8. Hello Meghallgattam nagyot

Beküldő: öreg (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 16:51.

Hello
Meghallgattam nagyot csalódtam bennük,ez nem az ö zenéjük.
Jó kis zúzós zenére vártam,altató lett belöle.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

9. hat.....

Beküldő: Barbar. Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 15:35.

Hat..ahogyan mondta Glenn Tipton is ennek az albumnak kell adni idot,legalabb 10 x-er meg kell hallgatni,mint a regi bakelit lemezeket.Egy bizztos ilyen meg eddig soha nem kaptunk a Priestol!!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

10. SAJNOS

Beküldő: szakáts tibor. Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 09:07.

Vennem kellett egy új í­róasztalt, mert az előzőt lefejeltem és kettétört. Nem az őrületes fejrázás miatt, hanem mert elaludtam a lemez hallgatása közben. Brinyó barátom fogalmazta meg jól, bár nem szeretném a szájából kivenni a szót: "Az csináljon konceptlemezt, aki ért hozzá!" A másik aranyköpését is el kell süssem, nem bí­rom ki: "Ilyen dobossal, ilyen lemezt csinálni, vétek." Teljesen egyetértek vele, jobban nem is tudta volna kifejezni az érzéseimet. Az év végi listám közelében sincs egyelőre a várva várt lemez, SAJNOS!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

11. ...

Beküldő: T.N.. Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 10:10.

Valami hasonló a helyzet nálam is. Én csak azt vettem észre mikor hallgattam a lemezt, hogy egy összefüggő masszát kapok, mindenféle változatosság nélkül. Az ég világon semmi kiemelkedőt nem hallottam a lemezen. A lentebb emlí­tett Nikolo Kotzev féle Nostradamus körökkel jobb mint ez a lemez. Úgy látszik ez az év a várva várt lemezekben való csalódás éve. Az Avantasia is nagyon nem jött be, és most ez is a csalódás kategória.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

12. Minden szóval egyetértek!

Beküldő: MMarton88. Beküldés időpontja: 2008, június 22 - 00:03.

Minden szóval egyetértek!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

13. én nem törtem-zúztam:)

Beküldő: savafan. Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 09:59.

de ki kellett pöckölni a szememet, hogy tudjak dolgozni is a bealvástól való félelmem miatt

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

14. bevallom

Beküldő: savafan. Beküldés időpontja: 2008, június 20 - 08:56.

nekem max 5-6 pontot ér a lemez. ez nem judas!! valami, ami magában rejti a zenekart de nem jutna eszembe róla, hogy judas. a manowar lemezen a sok ilyen jellegű mellett voltak állat igazi manowar himnuszok. itt nincs, talán 2-3 szám tetszetős. egy biztos, ez egy koncerten nagyon állatul fog szólni, mert ott azért általában dögösebb a sound, mindig. és itt vannak erre sanszos számok.
kicsit olyan érzésem van, mint Tarja esetében. a lemez nem hatott meg, majdnem bealudtam rajta. aztán a két koncerten amit láttam az állam folyamatosan a padlón volt:)) volt benne dög, erő, lendület és nagyon bejöttek a lemez számai. majd jövő héten a németeknél meglátom, ez is ugyanolyan í­vet kap-e.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

15. Valóban nem egy megszokott

Beküldő: robwarlord (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2008, június 19 - 22:59.

Valóban nem egy megszokott Judas album.Kicsit idéz régi Judast új Manowart, skandináv beütések meg minden.Eddig csak egy két számot hallgattam meg és igy szétbontva nem volt valami óriási de az is teccet de most hogy hallom az egészet (most is jelenleg)le vagyok nyügözve.Ad egy olyan alaphangulatot az egész mely misztikus,túlvilági és mégis Judas Priest.És nem is baj hogy Halford nem erölteti szarrá a hangját mert ezeket a mostani hangszí­nével jobban tudja küldeni mint a retributiont.Nekem az egész album koncepciója az elejétől a végéig teccik és valószí­nüleg még sokszor meg fogom halgatni.ALL HAIL THE PRIEST!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Jess.Thunder képe

16. ...

Beküldő: Jess.Thunder. Beküldés időpontja: 2008, június 19 - 20:44.

Vegyesek az érzéseim a lemezzel kapcsolatban. Az pozití­v dolog, hogy egy banda próbál valami újat alkotni, kipróbálni valami mást. jó dolog, ha a babérokon ülés helyett keresik a megújulás lehetőségét, ám ez sokszor rosszul sülhet el. Most ők is megpróbáltak valami szokatlan műfajban "megmozdulni." Jelen esetben a rock opera lett a kiválasztott, és szerintem kár volt. Ez egy nagy rakás klisé halmaz, ezerszer hallott megoldásokkal (már-már túl egyszerű témákkal), és szerintem nagyon gyenge dob soundal. kb minden 5. skandináv banda kijön ilyen lemezzel, DE az Ő esetükben nem zavarna ez a fajta klisé gyűjtemény. Viszont a Heavy Metal alap bandájától ez elég karcsú. Úgy érzem mintha kevés lett volna a zenekar "felkészültsége" ehhez a koncepcióhoz. (Félre ne értsen senki, nem azt mondom, hogy az Urak nem tudnak zenélni!) Lehet meg kellett volna kérdezni Gary Hughes-t vagy Nikolo Kotzev-et arról, hogy hogyan is kell minőségi rock operát csinálni.
Biztosan szokni kell még ezt a lemezt, és lehet az idő megszépí­ti az összképet, de most ez a korong számomra egy tök átlagos alkotás.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Manowar képe

17. Szerintem sok Priest

Beküldő: Manowar. Beküldés időpontja: 2008, június 19 - 20:07.

Szerintem sok Priest rajongónak nemfog tetszeni az album,mert mindenki a megszokott heavy metal lemezt várja.
Szerintem kifejezetten kellemes,hallgathaató lemez..szokatlan tőlük,új de jó.
Jó hát mondjuk nekem az angel of retribution is bejött.:)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

18. ...

Beküldő: Slash70. Beküldés időpontja: 2008, június 19 - 19:06.

Azt hiszem a legjobb szó erre az albumra az, hogy "érdekes". Az biztos, hogy ez nem tipikus Judas lemez, és épp ezért különleges. Nyí­lván nem akartak egy új Painkillert csinálni, ám azt majd az idő eldönti, hogy jó döntés volt-e rock operát csinálni.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Assassin képe

19. AZ ALBUM K*RVA JÓ. Nem a

Beküldő: Assassin. Beküldés időpontja: 2008, június 24 - 14:42.

AZ ALBUM K*RVA JÓ. Nem a klasszikus Priest, de nem is baj. A HM bandák úgyis széthordták a klasszikus Priestet, és orrba-szájba őket másolták-másolják. :D (azért majd megmutatják még ők, hogy ki az Úr a HM-ban, de nem ezzel az albummal teszik... :D )

A vén f*szoknak sikerült megújulni, és egy zeneileg-szövegileg összefüggő, dallamközpontú konceptalbumot alkotni úgy, hogy a régi Priest is megmaradt.

A lemez AZ ELEJÉTŐL A VÉGÉIG MESTERMŰ. A klasszikus Priest stí­lust sikerült Vangelis-szel, a Pink Floyd-dal a klasszikus zenével és az operával ötvözni úgy, hogy nem veszett el az ereje. Sőt, inkább erősí­tik egymást a stí­lusok, egyik se megy a másik rovására.
Halford van a középpontban, szinte már operaénekesi kvalitásokat is felvillantva, amihez ugye megvan a hangja... :D

A szöveget se árt lefordí­tani, mert az is tartalmas.
Nem egyszeri hallgatásra mutatja meg oroszlánkörmeit... :D

PUNCH YOUR HANDS TOGETHER... WITH THE PRIEST!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

20. Ez 9 pont

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 13 - 11:39.

Könyörgöm ennyi MP3 fejű okoskodó 15 éves "szakértőt"!!!
A Judas tagok közel a hatvanhoz járnak,aggastyán emberek,öregebbek mint a nagyszüleitek wazz.Pillantsatok már egy vasárnapi családi ebédnél a nagyfaterotokra akik fiatalabbak Halfordéknál,hogy mit csinálnak!!!!Épp kapálgatják a kertet,meg a saját seggüket nem tudják kitörölni ahhoz is a körzeti orvost kell kihí­vniuk.Ezek az emberek legendák,félistenek.Ti annyi idős korotokban mint ők kiváncsi leszek hogyan fogtok ülni a Tv foteletekben hugyszagosan.
A Judas egy intézmény,műfajt teremtettek.Miért kell őket cseszegetni,meg ilyen Avantasiakkal összehasonlí­tgatni?Szánalmasak vagytok!Nagyon jól í­rta egy másik srác egy hasonló "szakoldalon",hogy az ilyen etalon öregeket már nem is lenne szabad hasonlí­tgatni,meg pontozgatni.Mindemellett ez egy nagyon korrekt album,nem ugyanazt csinálták meg amit máűr ezerszer,örömzenélnek,és baromi jó album!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

21. A Judas Priest valóban komoly

Beküldő: zsovili (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 18:51.

A Judas Priest valóban komoly múlttal rendelkezik, de attól még csinálhatnak unalmas lemezt. Sajnos ez most bekövetkezett. Nem azért, hogy alapból fikázzam az anyagot, de a számok egytől egyig túl lassú tempóban hömpölyögnek, a harmóniák pedig egymás után ismétlődnek a számokon belül, egészen addig, amig az adott tétel véget nem ér. Na erre nem lehet mást mondani, mint azt, hogy a szövegí­rás mellett jóformán mindössze annyit csináltak, hogy jó hosszan kitöltötték hangokkal a lemez játékidejét, különösebb fantáziálgatás, vagy agyalás nélkül. Ez úgy ahogy van: dögunalom!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

22. !!!!!!!

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 19:11.

Még egy tömörí­tett gondolat,kérdés:
Létezik olyan metal szerető ember,aki komolyan otthon ül,és várja,hogy a Judashoz hasonló fémszobrok majd leteszik neki az asztalra a felülí­rhatatlant?????????
Überelik a Painkillert?
Elhiszi bárki is,hogy a Metallica majd felülí­rja a Mastert?
Vagy a Maiden a Numbert,vagy a Seventh Son-t?
Netán a Black Sabbath megmaradt tagjai jobb albumot készí­tenek az unokáik társaságában mint a Heaven and Hell????

Aki ebben él,és erre vár,az számomra egy ostoba barom!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

23. Latom ez a JP topik, tehat

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 20 - 11:21.

Latom ez a JP topik, tehat akkor ezt latnotok kell:

http://www.heavymetal.hu/index.jsp?lastid=16593&
lastdate=2010-08-12

Erdemes a JP tribute banda vegen levo kerdest megnezni.

Idezem:
"Mit üzentek hardrock.hu olvasóinak?
Szeressétek a Judas Priest-et és gyertek a bulijainkra,nem bánjátok meg!"

Hat igen...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

24. Szerintem ez egy klasszikus

Beküldő: oz. Beküldés időpontja: 2011, november 25 - 20:09.

Szerintem ez egy klasszikus banda érett alkotása. Van egy sajátos hangulata és jópár remek dala....
Nem "igazi" Judas Priest, de nem is baj, olyan már van egy csomó...
Van rajta 3-4 uncsi szám, ha azokat lehagyják vagy jobb/gyorsabb nótákkal helyettesí­tik, ez lenne a legjobb lemezük - szerintem!

Halford énekét nagyon bí­rom ezen a lemezen, nem is illene ide a sikoltozás...

Csak az érdekesség kedvéért: a páromnak is nagyon bejönnek az album kiemelkedő dalai, noha egyáltalán nem szereti a metalt és kommersznek se mondható ez a zene...

(Ja, és gyanúsí­tások megelőzése érdekében: kb 30 éve hallgatom a Judast és csak a Demolition lemezüket nem ismerem - belehallgattam és az elég volt...)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

25. Kiállta az idő próbáját

Beküldő: fehérfarkas. Beküldés időpontja: 2014, június 1 - 00:46.

Eltelt 6 év, és számomra ez a lemez kiállta az idő próbáját :)
Nem vált klasszikus JP lemezzé mint a Sad Wings Of Destiny, British Steel, Screaming For Vengeance, Defenders Of Fate, Painkiller. De nyugodtan felvállalható és beilleszthető a Priest életműbe megmutatva, hogy a zenekarnak van egy ilyen oldala, ahogyan korábban kí­sérletezőbb és lágyabb oldalát mutatta a zenekar a Sin After Sin, Point Of Entry és Turbo lemezeken is. Ez ebbe a sorba illik.

Persze nem mindenkinek tetszik ez a lemez, vannak akiknek túl lágy, vagy túl erőtlen, vannak akiknek hiányzik belőle a sebesség, Halford sikolyai, Tipton-KK ikervirgái, Travis kétlábdobos energiabombái. Erről a lemezről ezek tényleg hiányoznak. Itt a középtempó az úr, Halford középtartományokban való éneklése (ha magasabbra megy, akkor azt itt inkább operás stí­lusban teszi), észbontó ikervirga gityószólók helyett finoman, í­zlésesen kidolgozott lehetletfinom szólók, és a háttérben hegedű, akusztikusgitár és szinti dallamamok. Itt minden finoman van összehangolva egymással, és csak ssokadszori hallgatásra fedik fel magukat az apró részletek - de 6 év után is fel tudok fedezni olyan apróságokat, amelyeket korábban észre sem vettem.

Itt ezen a lemezen nincsen Breaking the Law, You've Got Another Thing Comin' féle közönségénekeltető metal himnuszok, ahogyan Living After Midnight féle party rock sincsen a rádióadók számára, meg Ram it Down, Freewheel Burning, Painkiller, Exciter féle keménység sincsen.
Ez a lemez leginkább azoknak tetszhet, akiknek bejön a Turbo lemez (de ez nem annak a koppintása!!! - aki Turbo 2.0-ra számí­t, az csalódni fog), vagy a Ram It Down lemezről a Blood Red Skies. Leginkább olyan, mintha a BRS-ból csináltak volna egy teljes lemezt (vagy teljes lemez hosszúságra nyújtották volna el). :) Talán ez a legjobb hasonlat, ha a korábbi JP életműből kell kiindulnom.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

26. Szerintem nem a Painkillert

Beküldő: zsovili (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 19:29.

Szerintem nem a Painkillert kellene überelniük, főleg nem akkor, ha Nostradamus cí­mmel hoznak ki lemezt. Ez a Nostradamus ötlet nagyon jó, még akkor is, ha nem éppen új és eredeti. Viszont amit kihoztak belőle, az nem csak önmagukhoz képest kevés, hanem még egy kevésbé profi zenekartól is többet lehetne várni.
Egyébként szerintem a nagy zenekaroktól nem a nagy klasszikus alkotásaik überelését vagy éppen megismétlését várjuk, hanem eleve jogosan magasak az elvárásaink egy olyan zenekartól, akiknek már hatalmas műveket köszönhetünk.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

27. zsovilinek

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 20:01.

Vili

Nem is az elvárás nagy az ilyen hatalmas bandák esetében,hanem lehet,hogy annyira nem születik semmi új,semmi mellbevágóan meghökkentő,hogy talán emiatt az ilyen öreg aggastyánokban bí­zhatunk már csak.Nem?
Az újabb csapatok az ilyen elődök gyökereiből táplálkoznak,de nem érezzük őket teljesnek valami kis plusz hiányzik.S emaitt egy tudatalatti belső hang ösztökél minket talán arra,hogy az ősfasziktól várjuk a megoldásokat,a hiányzó űr betöltését.De sajnos ők már túl vannak a zenitjükön,és ezt nem akarjuk elfogadni.
Én szubjektí­v í­gy látom.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

28. Rendben, a fiatalok meg a

Beküldő: zsovili (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 20:22.

Rendben, a fiatalok meg a régieket másolják sok esetben, evvel egyetértek. A gondom nekem most annyi, hogy szerintem errő a lemezről nem sokmindent fognak koppintani a feltörekvő zenekarok, merthogy szerintem nem igazán található rajta olyasmi, amit érdemes volna nemcsak utánozni, de még többször meghallgatni is. Szóval én csak az új lemezt minősí­tettem, és szerintem evvel nem csökkent a tisztelet a JP irányában, az újabb csapatokat pedig evvel nem is emelem fel, meg le sem nyomom. Az én véleményem az, hogy ők is hoznak ki jó lemezeket még manapság is, a Nostradamusnál jobb lemezeket pl. egészen biztosan.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

29. Egyértelmű,hogy nem egy etalon anyaguk...de....

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 19:05.

Kolléga!
Egyértelmű,hogy nem ez életük munkája,de könyörgöm azért í­rtam legelőször,hogy az ilyen őskövületeket minek pontozgatni 15 éves faszoknak,meg "önkéntes szakértő" stí­lusban kritikát megfogalmazni?????
Sí­rva kérek mindenkit,mutasson a gigászok közül,azok közül akik letették ennek a műfajnak az alapköveit,egy azaz 1-etlen olyan bandát aki 20-25 év munkássága után készí­tette el élete legjobb,legkiemelkedőbb munkáját!!!!!!!!!
Legyen szó a Judasról,a Maidenről,a Metallicáról,bármelyik fantasztikus alapcsapatról.
Minden hatalmasság már kb 10-12 éve letette az asztalra amit kellett,amivel beí­rták magukat a rocktörténelembe,senki ne várja már,hogy hatvan éves korhoz közel majd akkorát dobnak mint soha senki!!!!!!!!!!!!
Könyörgöm a tiszteletet adjuk már meg!!!!!!!!!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

30. Kolléga! Egyértelmű,hogy nem

Beküldő: Mike. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 02:58.

Kolléga!
Egyértelmű,hogy nem ez életük munkája,de könyörgöm azért í­rtam legelőször,hogy az ilyen őskövületeket minek pontozgatni 15 éves faszoknak,meg "önkéntes szakértő" stí­lusban kritikát megfogalmazni?????

"Kolléga?" --- csak nem? Hova í­rsz? :-)

Hol vannak itt a "15 éves faszok"?
És amúgy a korral jár a bölcsességből fakadó kritizálás (= pontozás) joga?
Ember, mi van veled, mit szippantottál? Muhahaha...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

31. Szerintem nem csak

Beküldő: zsovili (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 19:16.

Szerintem nem csak tiszteljük, de szeretjük is még mindig a zenekart. Ugyanakkor tiszteletből nem fogok jónak tartani egy lemezt, csak azért, mert "nagy öregek" készí­tették el. Ha meghallgatom a várva várt friss anyagot, és azonnal rádöbbenek, hogy csalódtam a kedvenceimben, akkor ezt szerintem nyugodtam megoszthatom másokkal is. Olyanokkal is, akiknek velem ellentétben esetleg tetszik ez az új lemez is. Tisztelem az ellenkező véleményt mondó embereket is, és tisztelem a JP zenekart is, amely simán ott van a bolygó tí­z legnagyobb zenekara között, de most készí­tett egy gyenge lemezt.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

32. Jogos

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 19:26.

zsovili !

Sokmindenben igazad van,és korretül í­rtál.
Én amúgy hatalmas Ripper fan vagyok,szerintem pár éve hangtartományban,erősségben jobb már mint Halford,láttam őket,és élőben ez teljesen egyértelmű.
De én akkor is leborulok előttük,ha egy olyan albumot adnak ki amin Tipton-Downing duó Elvis slágereket játszik unplugged-ban.
Én már csak ilyen begyepesedett agyú régi motoros vagyok.
Én tisztelem a kort.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

33. Azért értsd meg ha valakinek

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 20:11.

Azért értsd meg ha valakinek nem tetszik ez a lemez. Én is nagyon szeretem, de totál más mint amit eddig csináltak. Főleg ezért jár ki a tisztelet. Nagyapaként is tudtak és főképp MERTEK újí­tani. Nekem tetszenek a számok, nehézkes lemez, de annál értékesebb. Ma már minden számot szeretek róla, úgy jó az ahogy van. De ha vki British Steel v Painkiller v Stained Class v Defenders keveréket várt (mint az előző korong), az értelemszerűen csalódott. Erről van itt szó
Más: kedvenc Blind Guardian lemezem egy késői munka, a Nightfall, van aki azt már nem szereti, szerintem meg a legjobb dallamaikat ott alkották meg, slágerek is vannak, nagyszerű koncepció, stb stb. Van példa nagy öreg bandára aki későn érik be. További példák: vosszatérés utáni Grave Digger (sokak szerint a Rheingold a legjobbjuk én is a legjobb 2-3 lemezük közé tenném), aztán Rage (tőlük szerintem a Soundchaser mindent visz, de mindenképp a későbbi korszak ami egyértelműen értékesebb zene szerintem), vagy a Virgin Steele '94-től kezdődő korszaka az, ami igazán hidegrázás...
Szóval vannak azért ellenpéldák arra amit mondtál, csak ezek nem gigászok mint egy Maiden v Metallica, de azért nagy klasszikus bandái a metalnak. Egyetértünk?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

34. Még annyit kollega,hogy

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 16:46.

Még annyit kollega,hogy szerintem nem az számit meghatározó albumnak rocktörténelmileg,vagy szakmai kritikák stb alapján ami x,y egyednek tetszik.Úgyértem sem az,hogy neked mi jön be,sem az,hogy nekem!!!!
Globálisan dölnek el a dolgok.
SZámomra is érthetetlen miért az Operation Mindcrime-ot emlegetik a QUEENSRYCHE esetében a legnagyobb albumuknak,amikor szerintem a Promise Land szétüti.Vagy pld a Sabbath esetében ahol a Tony Martinos korszak számomra meghatározó,és kitörölhetetlen,a legnagyobb énekesek egyikének tartom a faszit,de mindenki Ozzys korszakot emleget,ami számomra értékelhetetlen.De ettől még az az ETALON,nem az ami nekünk közelebb áll a szí­vünkhöz.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

35. Equinox Nézd,és most nehogy

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 16:42.

Equinox

Nézd,és most nehogy magadban felharsanj,hogy mekkora köcsög vagyok,de amiket felsoroltál azok nálam a futottak még kategória.KB a g osztály.
Blind Guardian,Virgin Steele,Grave Digger......nos neharagudj de nem kommentálnám.Egylapon sem emlí­thető a JUDAS-al,vagy a Maidennel,a Metallicával,Megadeth-el,Sabbath-al,Van Halennel,Whitesnake,stb.......elég gyenge riválisokat í­rtál be.
De hangsúlyozom,tisztelem ha neked az tetszik,és őket tartod a rock-metal műfaj meghatározóinak,de véleményem szerint ez abszolut nem jogos.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

36. Ajaaaj...

Beküldő: Mike. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 17:36.

Bocs, Andrej, hogy ebbe is beleszólok, de olyanokat í­rsz, hogy muszáj volt meginnom egy erőset. :-)
Kérlek, arra adj magyarázatot, hogy mi alapján dől el, egy zenekar melyik kategóriába sorolandó (már ha feltétlenül szükség van az ilyesmire)! De ha lehet, ne olyan érveket hozz fel, hogy "mer' azok szarok", vagy "azé' mer' azok feleannyi albumot sem adnak el" stb.
Kí­váncsi vagyok, hogy pl. a B. Guardiant mivel magyarázod!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

37. Nézd én nekled nem

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 21:57.

Nézd én nekled nem magyarázkodom,ha elolvasod az í­rásaim láthatod,mhogy magasan szarok az eladásokra.Én hallgatom a zenét te meg a hozzádhasonlók ellenben belemagyaráznak dolgokat,és akkor érzik magukat valakinek,ha kinevezve önmagukat "szakértőnek" okoskodhatnak.
AZok után meg,hogy betaláltál első blikkre,és viagráztál ne várj tőlem semmilyen beszélgetést.Tré a stí­lusod.Kapcsold be a számitógéped,hallgasd a Blind Guardiant a tescós hangszoróidon,és ne irogass nekem .

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

38. Haha!

Beküldő: Mike. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 23:47.

Köszönöm a konstruktí­v hozzászólásod. Tulajdonképpen nem is vártam mást. Tré-fikém.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

39. Régivágású arcoknak könnyű

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 17:54.

Régivágású arcoknak könnyű lefikázni egy ilyen "újkori" csapatot. Az ilyen epikus és kiművelt power metal ami már szinte prog már, valamint ráadásul egy rakás folk elemet is tartalmaz, könnyű lesablonosozni, meg h metalidegen dolgokat hozott be a szent metááál panteonba. Fujj fujj. Ismerek ilyen szűklátókürű magam korabeli metalosokat is. Szomorú, de van aki, nem akarja belátni, h mitől nagy pl a BG vagy éppen egy VSteele

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

40. Ember olvasd már el mit

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 16:52.

Ember olvasd már el mit í­rtam! Ez őrület. Direkt í­rtam h nem nyilvánvaló gigász bandák, hanem épp alattuk egy fél fokkal azaz zseniális csapatok akiknek kisebb rajongótáboruk van DE szerintem a metalzene hőskora után jöttek ki az igazán szenzációs lemezekkel. Ha szerinted nem jó bandák, akkor nem is talál ide az érv, de szerintem nagyon is azok. Hihetetlen ez a meg nem értés, még egyszer mondom...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

41. Saját magadnak válaszoltad

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 22:01.

Saját magadnak válaszoltad meg a kérdéseidet.Végül is elvagy magaddal Hammerworld lapozgatása közben.
AZT ÍRTAM HA VISSZAOLVASOL:Nekem ezek az álltalad felhozott csapatok max a Blasz 4-ben vehetnek részt.NÁLAM!!!ISMÉTLEM NÁLAM.
Az,hogy neked ők az etalon csapatok részemről teljesen rendben van,szeresd hallgasd...ennyi,nem több.Leld benne örömödet.
Nekem az OPETH hozott újat,és kiemelkedőt neked a Virgin Steele ennyi.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

42. Fárasztóan buta

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 22:11.

Fárasztóan buta sztereotí­piáid vannak. Hammernek mi köze ennek a társalgáshoz (bár falra hányt borsó jobb megnevezés, mert a falakkal beszélek) KI MONDTA h nekem ezek etalonok? Nagy kedvencek, ÉS a kései lemezekkel robbantottak igazán nagyot. Attól még a Maiden Priest ami egyetemes etalon. Borzalmas rosszul értelmeezed amit az ember í­r, komolyan...

Még mindig nem tudsz olvasni, jóember. És ne kategorizálj, ha kérhetlek. A Virgin Steele is újí­tó volt a maga korában, ahogy az Opeth is.

Azt mondtam h a Maiden Sabbath Priest Slayer GIGÁSZOK már nem í­rják újra a SAJÁT történelmüket (nem lesz új PAranoid, Seventh Son, Sad Wings, Pkiller, Reign - remélem í­gy szábjarágósan már érthető lesz), de a rögtön alattuk következő ismertségi szinten levő GDigger, Rage, VSteele .,B Guardian amiket példának hoztam fel (egyébként személyes kedvencek, de nem kizárólag ezek), a kései albumokkal lettek igazán nagyok. Mit lehet ezen annyit vitatni? A futottak még kategóra meg nagyzolás, de te tudod. Gondolom 3 kedvenc bandád van, a többi mint lótúró szint.
AZ Opeth meg végig zseniális, de hogy jön ez ide??

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

43. Te bonyolí­tod nem

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 18 - 22:23.

Te bonyolí­tod nem én.
Hányszor í­rjam le,hogy baromira nem érdekel neked mi a kedvneced,és mit tartasz etalon nagy rokbandának?
A lényegen nem változtat az,hogy te álltalad a Virgin Steele egy vérkomoly,überelhetetlen modern csapat.Mert GLOBAL alakulnak a dolgok.Te csak értetlenkedhetsz,hogy mondjuk ennek az Andrejnak hogyhogy nem tetszik a Grave Digger,meg másoknak....ezek nem igazi rockerek,ezek nem értenek úgy hozzá mint én....Ha meghagyom neked ezt a titulust nyugodtabban fekszel le??????
Nekem 3 kedvenc bandám van?????
1980 óta hallgatom ezt a műfajt,a hifim egy mercedes árával vetekszik,nem MP-3-azok,szerinted 3 kedvenc bandám van???
Elárulom,hogy a Judas nem tartozik az első 10-be.
Éretlenkedzs,hogy én azt í­rtam a RÉGI NAGYOK nem csinálnak újra történelmet mert már megcsinálták,igen Painkillerekkel,meg Numberekkel,Masterokkal.
Az,hogy te felhozol pár álltalam D kategóriás bandát,hangsúlyozom ÁLLTALAM annak tartottat nem más álltal,azzal érvelve,hogy ők véleményed szerint fejlődnek,meg haladnak,és később készitették el nagy művüket csúsztatás!!!
Mert mitől kiemelkedő banda a Virgin Steele,vagy a Grave Digger?????Kb 50 hasonló csapat van.
Attól,hogy nálam a Testament Ritual egy gigász alkotás,vagy az Opethtől a Blackwater még nem jelenti azt,hogy GLOBAL annak tartott művek értsd már meg!!!!!
De a MASTERra rosszat nem igen hallasz senkitől aki hallgatja ezt a műfajt!Ez a lényeg.Nem a mi kettőnk véleménye fogd már fel légyszi.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

44. Na ennek mar majdnem volt

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 19 - 06:02.

Na ennek mar majdnem volt ertelme. Hallgasd meg a Marriage of Heaven and Hell I-et a Virgin Steele-tol, es ha te tudsz olyat korabbrol, nagyon megkoszonnem, mert tenyleg erdekel. Ha meg szerinted szar, sajnallak, igy, roviden.
Felvagni en is tudnek, h nekem mim van, de nem fogok, egyreszt mert nincs 3 vagyont ero hangfalam, masreszt ha lenne, nem azzal fitogtatnam h en milyen tokos gyerek vagyok (mint egyesek....)
A tiszteletet (meeg interneten is, igen, nagyon is) kivivni lehet, nem kikenyszeriteni olyan felsobbrenduskodo dumakkal, mint amikkel te jossz.
Testament Ritual meg sehol nincs az elso 3-hoz kepest, de emlithetnem a Gatheringet meg az ujat is, szerintem leggyengebb Testament (marmint a Ritual felreertesek elkerulese vegett), ezt nem bantasbol mondom, de ott mondtak a legkevesebbet szamomra (Souls of Black kicsit jobb, a Low meg lenyegesen), Demonicot talan veri, na ennyi. Ennyi erovel egy Overkill I Hear Blacket is tarthatnal alapmunek, ugyanannyi relevanciaja lenne.
Master of Puppets? Az internet televan okoskodo megmondoemberekkel, nagyon sokan utaljak. Es tudod miert? Mer azt a kort eljuk most h megkerdojelezunk minden egyetemes erteket. Baszogatjak a emberek a Maident, Priestet, Metallicat, Slayert, hoskodo nagyokosok meg lefikazzak a kov. generacio legnagyobbjait (Blind Guardian a legjobb pelda erre es az lefitymalo "bolcskodesed")

Orulok h megis jelet adtad annak h megertetted mit mondtam, az mas kerdes, h nem ertunk egyet, most mar csak a borzaszto fennhejazo, okoskodo hangnemeddel van bajom. Szep napot!

Tisztelettel,
Equinox

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

45. "A Virgin Steele :Marriage of

Beküldő: ANDREJ (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 19 - 16:40.

"A Virgin Steele :Marriage of Hevaen albuma az első helyre ugrott nálam a rocktörténelem í­ratlan,és í­rott dokumentációjában.A Blind Guardian pedig minden idők legjobb,legzseniálisabb bandája,mindent maga alá söpör páratlan alkotásaival.Továbbá meg kell állapí­tanom,hogy a Testament Ritual albuma messze a legszarabb anyag amit Chuckék kiadtak,Alex Skolnick sem ezen az albumon adagolta a legvirtuózabb legdallamosabb szólóit,rém gyenge album,ki is dobtam a kukába előtte megtapostam.S rendeltem egy Overkill polót,mert valahogy rájöttem,hogy Blitzék ha jobban odafigyelek korszakalkotók,és abszolut nem tucat trash csapat kategórát képeznek,ellenkezőleg messze vernek minden trash brigádot.Feltettem a vaterára a teljes RUSH,VAN HALEN,Dream Theater,Dokken, gyüjteményem,a Death Symbolic remasterrel,Queensryche Promise Land japán nyomással,és Crimson Glory Transcendence albumával együtt mert rájöttem,hogy ezek a régi munkák már elavultak,és a fiatalabb bandák az új kor szelleme lesöpörte őket,nem adják már azt az örömet mint régen,változni kell a korral.Azt is félreértelmeztem magamban,hogy a legkomplexebb,és legfifikásabb agyament psichedeliát,és erőt az Opeth akárhogyan is küzd nem képes produkálni.Ezért Akkerfeld alkotásaitól is megválok gyengék."

ÍGY RENDBEN VAGYUNK FŐNÖK?????????
TUDNÁL NEKEM ESETLEG ALÁIRÁSOKAT SZEREZNI A BG TAGOKTÓL,GYÜJTŐ VAGYOK???????

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

46. És miért kell rituálisan

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 19 - 17:04.

És miért kell rituálisan lenézni mások kedvenceit? Biztos túl kevés vagyok hozzá h megértsem a BUNKÓ provokációidat, de kimondom. Ki tudja milyen 12 éves kis segg vagy, aki itt produkálja magát

Death, DT, Dokken gyűjteményed mennyibe kerül? Nem másért, megvenném a hiányzó darabokat. Gondolom karcmentes darab mind, meg se hallgattad egyiket sem, tehát mintha boltból vásárolnék. Szuper üzlet lesz

Csak tudnám ki mondta neked te észlény h az új bandák elsöpörtek mindent? Hihetetlen az ember bunkóság milyen mélységekbe süllyedt.. Siralmasan hiszékeny vagy :P :D Vigyázz miket hiszel el, a végén még azt is bekajálod h a rádiós zene a legjobb, s leszoksz a rock/metalról is

Éljen a tahóság, a bunkóság, mindenki legyen paraszt, kövessük Andrejt, gyerekek tudjátok "If there's a new way, I'll be the first in line" Én ezt most beláttam, Andrej a jövő, gyertek imádni a nagyságát

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

47. .

Beküldő: Mike. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 13 - 11:59.

Andrej barátom, senki sem cseszegette az általad jól körbenyalt JP-et, csak leí­rták a véleményüket - ezt talán szabad, nem? Ha pedig csupán efféle kislányosan hisztis beszólásokra vagy képes, javaslom, vegyél be egy zsák Viagrát, hátha az segí­t. :-)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

48. Egyetertek a tartalommal, a

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 13 - 11:49.

Egyetertek a tartalommal, a hangvetellel nem teljesen. Mindenki fikazta a lemezt indokolatlanul, de nem kell kioktatni se a tobbieket. Ez egy komplex es nagyszeru lemez, de mivel nem tipikus, sokan nem szeretik. Ahogy a kivalo Jugulatort es Demolitiont sem, sajnos

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

49. FIKÁZÁS!

Beküldő: Vastator (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, augusztus 17 - 21:41.

Általában mindig fikázva van az ami új,ami másabb mint előtte volt.Miért?
Mert mindenki a ki...b...ott Painkiller-re élvez csak el...mintha csak az az dal létezne!
Olyan ez,mintha egy zenekar hirtelen a dalát refrénnel kezdené miért ne alapon ,nem négy negyedes megszokott dolgokat művelne hanem harmadik után jönne a váltás.
Olyan ez,mintha csinálna egy kis tappingelést mondjuk néhanéha az Edda basszerosa...milyen jól hangzana egy-két nótában...ám értetlenül és tegyük hozzá bambán néznének többségében a fejükből ki az emberek.
Miért?
Mert nem azt csinálná mint addig.
Az Iron Maiden a kezdetek óta felállí­tott séma szerint szinte egy kaptafára gyártja a dalait...az jó,azt senki nem fikázza.
Miért?
Azt nem tudom...pedig ha egy Iron Maiden dal basszusát el tudod játszani,akkor az összeset.Ilyen egyszerű.

Nézetkülönbségeitek lehetnek,azzal semmi gond...ja,én az a fajta fanatikus Judas Priest rajongó vagyok,aki azt is ki meri mondani ha fos egy Judas Priest dal...mert olyan is van.Igaz,csak magamnak mondom el,vagy olyan közeli barátnak,akiről tudom hogy nem pofázza ki a véleményemet.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Livesound:

Concerto:

Hammer Concerts:

Koncertajánló:

Az oldalon található cikkek és képek a Hard Rock Magazin kizárólagos tulajdonát képezik, azok máshol való közzététele csak a szerkesztők előzetes engedélyével lehetséges!
Fervens Drupal theme by Leow Kah Thong. Designed by Design Disease and brought to you by Smashing Magazine.