Címlap
  • Kezdőlap
  • Koncertek
    • Koncertajánló
    • Beszámolók
  • Lemezkritikák
    • Külföld
    • Magyar
    • DVD
    • Első Hallásra (A hónap lemeze)
    • Kedvenc lemezeim
    • Maradványérték
    • Egypercesek
    • Évtizedelő
    • Névtizedelő
    • HRM TOP 100
    • Top 25s
    • 1 lemez/ 2 kritika
  • Ráadás
    • Interjúk
    • Életmű
    • Médiafigyelő
    • Kultuszkóp
    • Írások
    • "Mi vagyunk a..."
    • Vallató
  • Linkek
  • Impresszum
    • Hard Rock Magazin
      • Hard Rock Magazin Találkozók
    • Szerkesztők
      • Adamwarlock
      • Bigfoot
      • Tomka
      • TAZ
      • Csemény
    • Munkatársak
      • Mike
      • TT
      • CsiGabiGa
      • Edeneye
      • Pálinkás András
      • baumann
      • karpatisz
    • Médiaajánlat
    • Kapcsolat

Belépés

  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Keresés

Friss lemezkritikák:

Dream Theater: Distance Over Time

Avantasia: Moonglow

Inglorious: Ride To Nowhere

Ryan McGarvey: Heavy Hearted

Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light

Az elmúlt időszak érdekesebb í­rásai:

„Nem könnyű feldolgozásalbumot készíteni”: Interjú Walter Trouttal


Egypercesek #38: Eric Gales, Skunk Anansie, Tygers Of Pan Tang, Torque, The Doors


A svéd acél és a finn nemzeti kincs: Amorphis, Soilwork, Jinjer, Nailed to Obscurity – Barba Negra, 2019. 02. 25.


Egy aprócska rocktörténelmi pillanat: Mood 25: Mood – Barba Negra, 2019. 01. 04.


My Sunday Feeling On Saturday: Jethro Tull – Budapest Kongresszusi Központ, 2019. 01. 19.

Hozzászólások

  • Crazy Lixx – Wicked: az első dal a májusban érkező stúdiólemezről (1)
  • Avantasia: Moonglow (16)
  • Dream Theater – Így készült a ’Distance Over Time’ (14)
  • Iron Maiden – Jön a második sorozat a remaszterelt stúdiólemezekből (15)
  • Mötley Crüe – Egy hónap múlva jön a ’The Dirt’ film, itt az első trailer (6)
  • Whitesnake – Végre elérhető a ’Flesh & Blood’ első dala! (31)
  • David Coverdale – Nincs szándékában visszavonulni (5)
  • Ossian – Áprilisban jön az új album (25)
  • Candlemass – Splendor Demon Majesty: új dal a jövő hét pénteken érkező lemezről (1)
  • Grand Magus – „Találkoztunk, jammeltünk és együtt készítettük a dalokat” (2)

Navigáció

  • Hírolvasó

Ki van itt?

Jelenleg 2 felhasználó és 71 vendég van a webhelyen.

Aktív felhasználók

  • karpatisz
  • foofighter93

Szerkesztők és munkatársak aktuális kedvencei (TOP 5)

TAZ

- Evergrey: The Atlantic
- Dream Theater: Paralyzed (dal)
- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Swallow The Sun: Lumina Aurea
- Conception: My Dark Symphony EP

CsiGabiGa

- Michael Schenker Fest: Resurrection
- Jason Becker: Triumphant Hearts
- Judas Priest: Firepower
- U.D.O.: Steelfactory
- Steve Perry: Traces

karpatisz

- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time
- Dream Theater: Distance Over Time

Bigfoot

- Beth Hart: Live at The Royal Albert Hall
- King Crimson: Meltdown: Live In Mexico
- David Bowie: Glastonbury 2000
- Walter Trout: Survivor Blues
- Eric Gales: The Bookends 

Pálinkás András

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Swallow The Sun: Lumina Aurea
- Soen: Lotus
- Faith No More: Angel Dust
- Soilwork: Verkligheten

Wardrum

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- HIM: Dark Light
- Katatonia: Dead End Kings
- Evergrey: The Atlantic
- Bloodbath: The Arrow of Satan is Drawn

Losonczi Péter

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Evergrey: The Atlantic
- Trees of Eternity: Hour of the Nightingale
- Weltenbrandt: Schöpfung
- Mindfield's Factory: Ice Age 2085

rune

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Vola: Applause Of A Distant Crowd
- Evergrey: The Atlantic
- Conception: My Dark Symphony (EP)
- Zeal & Ardor - Stranger Fruit

Dzsó

- Flotsam And Jetsam: The End Of Chaos
- Rustin Man: Drift Code
- Spielbergs: This Is Not The End
- Within Temptation: Resist
- Born Of Osiris: The Simulation

Mike

- Swallow The Sun: When A Shadow Is Forced Into The Light
- Griftegard: Solemn. Sacred. Severe
- Void Of Silence: The Sky Is Over
- Isen Torr: Mighty And Superior (EP)
- Omicida: Certain Death (EP)

 

Új felhasználók

  • statuslaci
  • Bede Márton
  • Attila65
  • Kemény J.
  • Dzsugi Péter

Metalindex

Címlap

Ozzy Osbourne: Scream

Kotta képe
Kotta, 2010, július 4 - 15:48
Borí­tó: 

Megjelenés: 
2010
Kiadó: 
Epic Records
Weblap: 
www.ozzy.com
Stí­lus: 
modern rock, heavy metal?
Származás: 
UK?
Zenészek: 

Ozzy Osbourne - ének
Gus G. (Firewind) - gitár
Rob "Blasko" Nicholson (Rob Zombie) - basszusgitár
Adam Wakeman - billentyűs hangszerek
Tommy Clufetos (Rob Zombie) - dob

Dalcí­mek: 

01. "Let It Die" - 6:05
02. "Let Me Hear You Scream" 3:25
03. "Soul Sucker" - 4:34
04. "Life Won't Wait" - 5:06
05. "Diggin' Me Down" - 6:03
06. "Crucify" - 3:29
07. "Fearless" - 3:41
08. "Time" - 5:31
09. "I Want It More" - 5:36
10. "Latimer's Mercy" - 4:27
11. "I Love You All" - 1:04

Értékelés: 

Mit lehet mondani valakiről, akinek a hangjánál csak az agysejtje kevesebb, ennek ellenére énekesnek megy és estéről estére lejáratja magát nyomorúságos családi életének TV nyilvánossága elé tárásával? Szánalmas, nemde bár? Természetesen Győzikéről van szó, ki másról? Miért te kire gondoltál? Rossz az aki rosszra gondol...

Szóval itt van nekünk az originális, angolszász Győzike, őt mégis minden hülyesége ellenére rettenetesen kedveljük. Nemcsak azért, mert honi celebünkkel ellentétben ő letett valamit az asztalra, csak hogy mást ne emlí­tsek, Iommi bátyóval együtt egy új zenei stí­lust alapoztak meg, a klasszikus szólóalbumairól nem is beszélve, de azért is, mert jó ember. Szerethető, az összes hibájával együtt. Nem utolsó sorban pedig ő nem eredendően kétbites, a nagykanállal habzsolt rock 'n' roll életmód amortizálta le, gyakorlatilag kisebb fajta csoda, hogy még él és szí­npadra tud állni.

Sajnos nem lehet elmenni a mellett a tény mellett, amikor újkori pályafutását értékeljük, hogy a Sharon által működtetett marketing stratégia és -gépezet görcsösen próbálja őt modernizálni és fogyaszthatóvá tenni a legnagyobb zenepiac, az amerikai trendek által irányí­tott fiatalság számára. Ez többé-kevésbé sikeres is, ami üzletileg komoly elismerés a feleségének, tekintetbe véve mennyire nem piackonform maga a termék - az elbutulás előrehaladott stádiumában lévő, kivénhedt rocknagypapáról van ugyanis szó. Őszintén szólva, nem csodálkoznék, ha a modern üzleti főiskolákon Ozzy újrapozicionálása már most komoly esettanulmány lenne. Tény: ügyesen elkerülték, hogy az öreg pár száz fős nosztalgia-klubbulik szintjére süllyedjen, ahogy az nem egy korábban sikeres kortársával megesett (pl. Winger, Dokken, stb., de a nagyon hasonló pályafutással rendelkező, viszont sokkal jobb énekes Dio sem tudott/tudna szólóban stadionkoncert-körutat bevállalni - na igen, ehhez minimum egy Big Brother szereplés kell és Diofest néven hip-hop fesztivált rendezni sem ártott volna...).

Ennek a törekvésnek egy újabb manifesztációja ez a korong is, és mint ilyen - ha igazán finoman fogalmazok -, már nem elsősorban a régi rajongóknak, rajongókhoz szól. Másodsorban viszont mégis, mert nyilván akkor maximális a megtérülés, ha úgy tudnak új fanokat szerezni, ha közben a régieket is sikerül megtartani. Ennek fényében a modern, Rob Zombie-s hangzásvilág kiegészí­tőjeként feltűnnek a korai lemezeken már hallott - hallhatott riffek, zenei megoldások. Ezek egy része sajnos túlságosan is ismerős, í­gy felmerül az újrahasznosí­tás gyanúja. A friss húsoknak persze ez a vicc is új lesz, a vén csontokat pedig jóleső érzés kerí­ti majd hatalmába az ismerős hangok hallatán - valami ilyesmi lehetett a koncepció. Gus G.-nek is kiadhatták ukázba, hogy néhány szólóba Rhoads-os elemeket szőjön - összességében rettenetesen mesterkélt az egész. Ráadásul ez a régies-modernkedő, maszatos stí­lus egy kicsit sem áll jól az amúgy igen tehetséges gitárosnak, szerintem végigszenvedi a produkciót, legalábbis elég keveset tud megmutatni az igazi valójából.

Ez énnekem amúgy a legnagyobb bajom ezzel az albummal: még csak villanásokban sem érzem a művészi attitűdöt, úgy vélem, egyetlen szám sem azért született, mert valami kikí­vánkozott Ozzyból, mint alkotóból. Nem műalkotás ez, hanem termék. Sajnos, még csak nem is prémium termék: objektí­ven vizsgálva a számok többségének szí­nvonala kifejezetten középszerű, melyet a márkanév úgyis elad majd. McDonalds attitűd - folyamatosan újí­tunk a kí­nálaton (lásd zenészek időnkénti lecserélése), hogy érdekesek maradjunk, de azért nem radikálisan, a kiszolgálás profi, végül is önmagában egyik kaja (szám) se kifejezetten rossz, de ettől még nyugodtan kijelenthető: én igazán jót Mekiben még nem ettem. Amennyibe ott egy menü kerül, annyiért máshol rendes, többfogásos kaját kapni, levessel, főétellel, salátával, fröccsel - tányérban, élvezve. Úgyhogy kerülöm is a gyorsétteremláncot, ahogy bizton kijelenthető: ez a lemez sem lesz visszatérő vendég a lejátszómban. Tudni illik, ettől sokkal jobb zenék jönnek ki manapság, í­gy is alig tudom a tempót tartani, középszerre nem jut idő, még akkor sem, ha egyik korábbi nagy kedvencemről van szó.

A múlt iránti tiszteletből, na és azért, hogy édesanyám ne hónapokig küzdjön a csuklással (csak hetekig), adok rá egy hatost, de lehetne ettől kevesebbet is akár, mert ez a produkció olyan messze van a korai albumok szí­nvonalától, mint az új ÁSZ elnök a pártsemlegességtől. Persze ettől te még szeretheted - bármily meglepő ugyanis, a Mekit is kifejezetten sokan kedvelik.

Összegzés: 

Lélektelen és csapongó korongot kaptunk a nagy mágustól, amely egyszerre szeretne megfelelni több generációnak, de aki sokat markol, általában keveset fog. Zeneileg természetesen rendben van, erre szót sem érdemes pazarolni, csak éppen a lényeg, a művészet és a kreativitás hiányzik belőle. Ozzyt valószí­nűleg már csak a szí­npad és a közönségből áradó szeretetet, energia tartja mozgásban, ezért elfogadja Sharon szabályrendszerét, amely lehetővé teszi, hogy még ma is sikeres legyen és felmehessen az életet adó deszkákra. Ennek egyik kötelező kelléke időnként egy új album. Ennyi, és nem több.

Dátum: 
2010. július 4
Pontszám: 
6
Szerző: 
Kotta
8.42857
Értékelés: Nincs Átlag: 8.4 (7 votes)

Oszd meg barátaiddal és ismerőseiddel:
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
  • 6492 olvasás

52 hozzászólás "Ozzy Osbourne: Scream"

1. Most hallgattam meg többször

Beküldő: Magasházi Gábor. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 31 - 07:08.

Most hallgattam meg többször is ezt a lemezt és mentem egy kicsit utána jobban egy-két információnak.

Az például furcsa, hogy a neten megszülető kritikák nagyrésze szinte tudomást sem vesz Kevin Churko-ról, aki pedig szerintem nagyrészben (ha nem az egész lemezt) í­rta ezeket a dalokat. Szó van itt Mc Donalds-ról, Sharon-ról, Rob Zombie-ról meg minden egyébről, csak arról nem, aki a szerzőtársa volt a daloknak.

Érdemes a szövegeket is olvasgatni egy-egy lemez kapcsán azokból is merí­thet valamicskét az í­rás szerzője.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Kotta képe

2. most akkor jobb a lemez

Beküldő: Kotta. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 31 - 08:51.

attól, hogy Kevin Churko volt a társszerző, vagy rosszabb?

bocs, de nekem ez nem volt annyira fontos, már régóta dolgozik külsősökkel, volt amikor többel is egy lemezen, az is gyenge lett

én speciel nem tudom eldönteni, hogy ettől lett Rob Zombie-s a cucc, vagy a zenészektől, esetleg mindkettő, de egy biztos, ha Sharon nem akarta volna, hogy ilyen legyen, akkor nem lenne ilyen

a cikknek van egy logikai menete, amibe éppen Sharon és a McDonalds illik bele. más biztos máshogy í­rta volna meg - én találtam nem is egy recenziót ami kiemelte a társszerzőt/hangmérnököt és a zenészeket

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

3. ok

Beküldő: Magasházi Gábor. Beküldés időpontja: 2010, szeptember 2 - 06:19.

ok

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

4. Scream

Beküldő: andras. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 29 - 19:13.

Szerintem egy jó kis lemez. Azzal egyetértek, hogy nem lesz az idők során klasszikus. De ha belegondoltok, csoda hogy még képes énekelni Ozzy. Nekem tetszik, igaz hogy vannak gyengébb pillanatai, és elsőre meglepődtem a modernebb megoldásokon, és talán emiatt tartják páran mesterkéltnek. De én nem érzem annak, de tény hogy nem tipikus.

A következő albuma leszek igazán kiváncsi, ha már Gus í­rja a riffeket, mert sok helyen Zakk "kezét" érzem. Nem mintha vele bajom lett volna, még akkor sem ha a Black Rain-en volt pár gyengébb megoldás. Nálam az a lemez is többször pörgött.

Nekem bejött, persze szem előtt tartva hősünk jelnlegi egészségi állapotát kell értékelni. Látom, hogy ez is olyan sorsa jutott mint az új Maiden. szépen megoszotta a véleményeket, ami jó. Bár megjegyzem az új Maidennel kapcsolatban nekem is vannak fenntartásaim. De örülök hogy még aktí­v mindkét zenekar.

Másnak van néha olyan érzése a lemez kapcsán hogy a Rob Zombie zenészek miatt sok helyen Rob Zombie-s? Amivel nincs bajom, csak feltünt.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

5. A White Zombie/Rob Zombie

Beküldő: The_Sentinel. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 29 - 19:38.

A White Zombie/Rob Zombie vonal egy kicsit tényleg benne van. Ill. benne volt már a Black Rain-ben is.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
queensryche999 képe

6. Szerintem csak a hangzás

Beküldő: queensryche999. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 29 - 19:21.

Szerintem csak a hangzás miatt lehet í­gy, ugyanis lehet, hogy ugyanolyan technikai megoldásokat használnak pl. a dob, vagy gitár hangzásához. A stúdiótechnika is ugyanolyan, mint pl. az autógyártás, vagy bármilyen technikai alapú dolog, az újí­tásokat, új vasakat/szoftvereket mindenki ki akarja próbálni, ha sokan dicsérik. Ami a zenészeket illeti, szerintem az, hogy vannak a bandában Zombik még nem jelent semmit, ugyanis ez annál sokkal inkább egy központilag 'vezényelt' produkció, hogy jammelve, közösen szülessenek a nóták.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
queensryche999 képe

7. Most nézem és 2010-től

Beküldő: queensryche999. Beküldés időpontja: 2010, augusztus 29 - 19:26.

Most nézem és 2010-től Rob-nál is új a dob/bass.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
luxx képe

8. 10x10

Beküldő: luxx. Beküldés időpontja: 2010, július 11 - 10:10.

Kibaszott jó lemez!!!
Nem pampogok róla hülyeségeket, csak hallgatom és élvezem.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

9. Példaérték!

Beküldő: qgi. Beküldés időpontja: 2010, július 11 - 12:09.

Ez az, ennyi történt, erről beszéltem, köszi!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

10. Jó

Beküldő: qgi. Beküldés időpontja: 2010, július 7 - 10:06.

Ez egy teljesen jó OZZY lemez. És ez egy nagyon jó gitáros. Sokkal jobb, mint Zakk, aki már elég unalmas, sablonos volt szerintem. Ahogy elnézem, ha valami ikon helyett más jön, azt illik leszólni. Az is helyzet, ha valamelyik ikon hosszabb szünet után kiad végre valamit, azt is illik leszólni. (Lásd még pl az új Masterplan korongot, stb). Pedig Ők Ők. Lehet pontozni, lehet fanyalogni, azért mindenki meghallgatja. Aki a legjobban fanyalgott, az sem csak egyszer. Akkor meg mi a baj? Azért csinálták.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

11. Kedves Kotta: "Iommi bátyóval

Beküldő: Lehelp (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 23:25.

Kedves Kotta:
"Iommi bátyóval együtt egy új zenei stí­lust alapoztak meg,"

Azert ez nem olyan egyertelmu, a Black Sabbath bluesos beutesu muzsikajaval szemben a Judas Priest valami metalzenere hajazo valamit alkotott kezdettol fogva.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Kotta képe

12. igaz, ez egy folyamat volt,

Beküldő: Kotta. Beküldés időpontja: 2010, július 7 - 07:28.

több téglából épült fel ez a fal, ahogy azt ki is fejtettem részletesen korábban (í­rások között megtalálható az alábbi linken), de a műfaj kezdeteit, megalapozását a '60-as évek végéhez szokás kötni, szerintem a Judas már inkább a "második hullám", ha úgy tetszik.

http://www.hardrock.hu/?q=node/10196

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

13. Egyetertek. A Priest epitett

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, július 7 - 07:51.

Egyetertek. A Priest epitett a Sabbathra, akik tenyleg megalkottak a metal RIFF fogalmat. Bluesbol meg amibol gyokerezo zene votl, de az elso metal. Ez szerintem vitathatatlan. Habar igaz az a mondas is, h Sabbath was heavy, Priest was metal. A lenyeg h ezek a bandak nelkul nincs metal. A Purple virtuoz hard rockjat is lattam mar metalnak hivni, az kicsit tulzas, de teny h vannak metalos elemeik (Fireball pl, de a nagy, emblematikus riffjeik tobbsege metalnak is elmegy)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Jess.Thunder képe

14. Ha meghallgatjuk például az

Beküldő: Jess.Thunder. Beküldés időpontja: 2010, július 7 - 07:57.

Ha meghallgatjuk például az In Rock lemezen található Into The Fire riffjét, akkor valahol érthető, hogy miért hí­vják néhányan Purple-t.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

15. Ja, az jo pelda. De a Highway

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, július 7 - 08:09.

Ja, az jo pelda. De a Highway Star is

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

16. Ez az Ozzy album szar,srry

Beküldő: Judas Andris Priest (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 17:58.

Ez az Ozzy album szar,srry

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

17. stilus

Beküldő: garael. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 12:08.

En meg nem hallottam az albumot, itt Azsiaban nem eppen a heavy metal a meno stilus, ezert velemenyt nem is mondanek jelen Ozzy vita ezen aspektusarol.
A kritika viszont stilarisan nagyon jo, a felvezetes elvezetes, a szerzo indoklasa pedig hiteles es ertheto.
Gratula, meg akkor is, ha esetleg az album ertekelese nem egyezik tobb olvaso megitelesevel.

Ja, es uzentem H.Sanyi baratomnak, hogy vizsgalja meg, nem modernizaltak vajon tul az Ozzy program uj frissitett verziojat. A valaszt varom....

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

18. scream

Beküldő: omniscient. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 07:50.

szerintem semmi de semmi baj nincs ezzel az új ozzy albummal !!
persze az üzlet ! nos el kell adni mert ez is csak egy "termék"
egy friss új dinamikus hangzású album készült most el , igen vajon ozzy mennyit is bí­belődhetett az új anyagon ?? nem tudom .. nem is érdekel ! a vég eredmény viszont igen csak be talált nálam és zakk már "bocsássatok meg "egy kapta fa nótái után már igen is üdí­tően hat ez az új album ! nekem be jött most is ez szól, és hogy 5 - 6 pont engem nem érdekel !! mert nem ez a lényeg !!
várom a bulit !!!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

19. Én nagyon szkeptikusan

Beküldő: enricopalazzo. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 07:22.

Én nagyon szkeptikusan füleltem bele ebben a lemezbe, mert mindig úgy gondoltam, hogy Ozzy túl van értékelve. Elég nehéz elhinni erről a csoszogó, dadogó, értelemes és káromkodásmentes mondatot kimondani nem tudó fasziról, hogy egy dögös rocklemezt egyáltalán fel tud énekelni nem hogy konyí­t a dalszerzéshez, szövegí­ráshoz. Mégis azt kell mondjam, hogy ezt hallgatom már egy hete. Az előző kettő elment mellettem , de ez nagyon betalált. Apró problémáim vannak csak a lemezzel. Az egyik, hogy olyan mintha valami szűrőn át szólna. Harap, vadul szól, de nem túl természetes. A másik, hogy Gus-nak egy kicsit hosszabb szólókat is engedhettek volna.
Bárcsak ennyi problémám lenne minden lemezzel.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

20. Ozzy

Beküldő: Mazi. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 06:34.

Hát, nem értek egyet, nem is kicsit. Sosem szerettem az öreges rockzenéket, meglehet épp ezért is tetszik ez az album, mí­g a korábbiak egyáltalán nem találtak el. Ezzel az albummal Ozzy engem is maga mellé állí­tott. Csí­pem, hogy pofátlanul modern, tesz a hagyományokra, kellően változatos a korong, nem végig ugyanolyan riffek görögnek... akinek az tetszik, annak biztos nem jön ez be, aki viszont a változatos, igényes és mai muzsikákra gerjed, annak ez tuti bejön. Pofátlanul jól kidolgozott lemez. A régi dolgai persze továbbra sem érdekelnek, ez viszont oh yeah. :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

21. Ezt ha nem viccbol irtad

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 07:09.

Ezt ha nem viccbol irtad akkor nem ertelek. Ez nem OLYAN modern, Ozzy regi lemezein regen meg zsenialis dalok voltak

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

22. Sajnos nekem nem jött

Beküldő: Fec. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 21:02.

Sajnos nekem nem jött be.Minden tiszteletem Ozzyé, de sajnos ez az album nekem unalmas és jellegtelen volt. Kár érte.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

23. Szerintem ez majdnem az

Beküldő: zsovili (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 20:51.

Szerintem ez majdnem az eddigi legrosszabb Ozzy-lemez.
Egészen pontosan a második legrosszabb.
Merthogy talán egy hajszállal erősebb, mint a Black Rain.
A Black Raint lehetetlen végighallgatni totális unalom és érdektelenség nélkül. Ez az új anyag talán zeneileg egy picit összetettebb, talán többet dolgoztak a dalokon, de még mindig kevés ahhoz, hogy Ozzy bebizonyí­tsa azt, hogy még mindig érdemes lemezt csinálnia. Ez kevés ahhoz, majdnem felesleges volt megjelentetni. Erőltetett, izzadságszagú az egész, pedig a hangzás jó, annak ellenére, hogy nem hasonlí­t a régi lemezekre, de ez még nem lenne baj.
A legnagyobb gond szerintem, hogy maga a "főszereplő", azaz Ozzy ront legtöbbet az összhatáson. Az ő éneklésén hallatszik leginkább az, hogy az egész egy erőltetett "iparosmunka". A tipikus "rutinból éneklés", valamint a mégkellemetlenebb artikulátlan "üvöltözés" váltakozik, ami már a második-harmadik hallgatás után rádöbbenti az embert, hogy ez az album jóformán semmit nem ér Ozzy "klasszikus" munkáihoz viszonyí­tva.
Mindebből én azt a következtetést vonom le, hogy mostanra Ozzy számára a lemezkészí­tés egyáltalán nem több, mint "munka", azaz pénzkereset. Sajnos. A rajongók szemszögéből ez gyakorlatilag annyit jelent, hogy jobb lett volna, ha a kilencvenes évek végén végleg leállt volna a Mester. Nem ezt tette. Legjobban tesszük, ha az azóta megjelent lemezeiről jóformán nem veszünk tudomást. Megtarthatja magának. Nekem legalábbis nem kellenek.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

24. Mindenkinek joga van lehúzni

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 20:33.

Mindenkinek joga van lehúzni mások kedvenceit, csak legyenek hozzá érvei. A cikkí­rónak jelen esetben vannak, de én nem értek egyet velük. Szerintem ez egy erős lemez, az más kérdés h Ozzy ranglistán hányadik lenne, vagy 2010-ben művészileg mennyit ér (nálam sem jut top 10-20 közelébe sem, ez nyilvánvaló). Viszont 6 pontnál jobb szerintem is.
Kotta a Black Rain mennyi lenne? Nálam az egy 5-6-os (azaz elég semmilyen) lemez. Rock/metalra nehezen tudok 3-4 alattit elképzelni, az már tényleg kí­nzókamra kategória kell legyen.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Kotta képe

25. szia, hogy a Black Rain mennyi lenne?

Beküldő: Kotta. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 06:53.

erre kapásból nem tudok most válaszolni, mert meg kéne hallgatnom figyelmesebben, ugyanis egyszer hallottam a megjelenése után, többször nem éreztem rá késztetést. Ebből azt gondolom ötös lenne, hisz ennyire hidegen hagyott, de meg kéne hallgatnom még egyszer.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

26. kritika

Beküldő: Heavy Metal Goddess (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 20:14.

Azt hiszem,utoljára a Hammerfall lemez kapcsán olvastam ilyen ledorongoló kritikát.Arról is megvan a saját véleményem,meg erről a lemezről is.
Nos,én a kritikákat sohasem szerettem.Sajnos néha olyan emberek í­rnak egy lemezről,akik meg sem hallgatják azt rendesen vagy eleve az egész stí­lust utálják,í­gy természetesen negatí­v hangvételű lesz az az iromány.Pl. amikor egy black metalosnak kellett í­rni egy power lemezről...Nem azt mondom,hogy most az Ozzy lemez kapcsán ez a helyzet,csak általánosságban beszélek...mert rengeteg ilyet tapasztaltam már!:-(
A kritika csak egy szubjektí­v vélemény...De sajnos a kritikáknak hatalmuk van,mert a birkaszellemű emberek figyelembe veszik,noha mindenkinek saját véleményt kellene megalkotnia sztem!Bár ha objektí­v dolgokról í­rnának,az már nem is kritika lenne!:D

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

27. SCREAM

Beküldő: born in 66 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 18:56.

Gus G. képbekerülése kapcsán azt mertem állí­tani, hogy épp időszerű a vérfrissí­tés, mert a No More Tears óta nem volt épkézláb Ozzy-album. Kaptam is érte rendesen,most viszont örömmel látom,hogy nemcsak én gondolom í­gy. Nálam 8-as az új anyag. Kicsit szokatlanabb, kicsit karcosabb, de a dallamvilága abszolút Ozzy-s.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

28. Hát nekem pl ez jobbant

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 17:28.

Hát nekem pl ez jobbant tetszik mint a Never Say Die. Az a leggyengébb Ozzy-Sabbath lemez, messze

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Marcelinho képe

29. Nagyon szeretem Ozzyt, mind a

Beküldő: Marcelinho. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 17:04.

Nagyon szeretem Ozzyt, mind a 8 Sabbath lemezt, ami vele készült, meg a szólólemezeit is bí­rom. Ez viszont nálam is csak ötös-hatos, bár tény, hogy jobb mint a Black Rain.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

30. Szerintem is jól sikerült

Beküldő: Riana. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 16:52.

Szerintem is jól sikerült album lett és élőben is kí­váncsi vagyok rá,igaz a Black Sabbath-tal láttam már,de azóta eltelt egy pár év!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

31. Gyenge!

Beküldő: Ritus.. (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, szeptember 1 - 23:12.

Jól sikerült? Nincs súllya,gyenge!Időnként még:kotyvalék is!.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

32. Nem kell senkinek csuklania!

Beküldő: Chaim Witz (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 16:22.

Remelem van olyan erett es komoly gondolkodasu a HRM olvaso tabora,hogy senkinek nem kell csuklania egy percig sem.Ha nem akkor nagyon csalodott lennek.Amugy meg valami miatt Ozzy papa szent tehen itt.Annak idejen (vagy 3 eve)irtam egy beszamolot egy Ozzy koncertrol es csak nagyon finoman leszoltam az oreget.UHHHHHHHHHh mit kaptam en is:-))))De amit te fogsz Mr.Kotta az se lesz semmi:-))))))))))))Ja kerem aki darazsfeszekbe nyul az meg csipik a darazsak:-)))))))Amugy a lemez szerintem nem olyan rossz!Nalam egy hetest megert volna.Mondjuk sok minden be meg egyett ertek veled!De azt most nem taglalnam:--))))))
Garantalom a minimum 50 HSZ-et
Redneck Imi

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

33. Szerintem is fasza a lemez.

Beküldő: Equinox. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 16:16.

Szerintem is fasza a lemez. Ásí­táshalmazra számí­tottam, de nem találtam egy rossz dalt se. lehet h bekajáltam egy műanyaglemezt, de ez nekem határozottan tetszik.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

34. A No More Tears óta ez a

Beküldő: The_Sentinel. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 16:09.

A No More Tears óta ez a legjobb Ozzy lemez. Nem tudok egyetérteni a kritika szerzőjével.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

35. Ozmosis óta nem igazán jöttek

Beküldő: krisztof. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 16:36.

Ozmosis óta nem igazán jöttek be az új lemezek de ez nagyon jó szerintem 7.5 lehetne.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

36. Nekem meg pont az Ozzmosis

Beküldő: biker. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 17:36.

Nekem meg pont az Ozzmosis nem jön be,tele van lassú számokkal!A Down to Earth annál inkább tetszik!Mint ahogy ez az album sem rossz,nálam egy 8-ast simán megér!Vannak dolgok,amelyekben egyetértek az í­rás szerzőjével,de azért összességében úgy gondolom kicsit erős ez a kritika!De,hogy mennyire szubjektí­v dolog a kritika műfaja,mi sem bizonyí­tja jobban,hogy a HRM stábjából többen is 9-esre pontozták,illetve a hónap lemezének választották ezt a lemezt!Ha közülük í­rt valna valaki kritikát,most arról beszélnénk,hogy milyen fasza albumot adott ki az öreg!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Kotta képe

37. valóban kettéosztotta a tábort,

Beküldő: Kotta. Beküldés időpontja: 2010, július 4 - 18:57.

egyik felénél 8-9, a másiknál 5-7.

általában az í­r kritikát, akinek leginkább bejön az adott anyag - jelen esetben sajnos az első táborban lévők pont azok, akik nem szoktak "lemezkritikázni"...

úgyhogy, ha már én ütöttem meg a főnyereményt, nem tudtam mást tenni mint őszintén leí­rni amit érzek/gondolok

amúgy én sem örülök, hogy fiatalkorom egyik nagy kedvence közel két évtizede képtelen olyan lemezt kiadni, ami megdobbantaná a szí­vem

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

38. Hölgyeim és Uraim! Hol a

Beküldő: Vastator (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 08:24.

Hölgyeim és Uraim!
Hol a realitás?!?
Ozzy mint azt tudjátok Ti is,1948-ban született,ami még a számolni nem tudóknak is sugallja talán hogy 60 azaz HATVAN éves elmúlt.
Ha a hatvan évhez hozzátesszük hogy azért ez az ember mi mindent megélt/átélt az életében,akkor már az is csoda hogy még talpon van.
Volt ott sitt rablásért,volt ott kőkemény narkózás (amibe éppen csak nem halt bele,volt ott agyvérzés (amit megpróbál titkolni a mai napig) és azért a leglényegesebb hogy 44 (negyven négy!) éve énekel!
Az egyik legsikeresebb "újkori" albuma a NMT is 1991-es ami majdnem 20 évvel ezelőtti ám sokan azt várják el hogy úgy énekeljen mint ott azon.
Fel kéne már végre fogni mindenkinek hogy az ÁSZOK megöregednek/megöregedtek és olyan albumok már nem lesznek soha többé mint 20 évvel ezelőtt.
Legyünk reálisak!A kor miatt nem lesznek már olyan albumok mint anno.
Ennek ellenére szeretjük Őt (már akik a rajongói vagyunk) pontosan annyira mint régen.
Szerintem a legendák albumait már tiszteletből nem is kellene/illene pontozni.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
angus2 képe

39. Az élet szar ,de nem í­zetlen!

Beküldő: angus2. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 12:58.

Na ez az én is ezt fejtegettem egy másik Ozzys cikknél,hogy nem fiatalodunk sajnos és eljár az idő fölöttünk,de örömömre szolgál,hogy még köztünk van és ha nem jön közbe semmi a lábai elé borulhatunk.Az anyag hallgatható,ha még nem is klasszikus.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

40. "Szerintem a legendák

Beküldő: szakáts tibor. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 08:36.

"Szerintem a legendák albumait már tiszteletből nem is kellene/illene pontozni."
Attól függetlenül, hogy én többre tartom a lemezt, min a kritika í­rója, egy dolgot azért figyelembe kell venni, ez bizony üzlet, kőkemény üzlet. Sőt, egy-egy legenda sokkal, de sokkal több pénzt keres egy friss albummal, mint a fiatalabb generáció. A korong kint van a piacon a többi új album között, í­gy a kritikát és a pontozást is el kell bí­rja, ahogy a világon mindenűt meg is teszik ezt!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

41. Ezzel nagyon egyetertek

Beküldő: Lehelp (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 23:21.

Ezzel nagyon egyetertek Szakats ur. Arra nem is gondol Vastator, hogy ki a "legenda". MErt nem egyszeru am a hatarvonalat meghuzni, nagyon nem. Ez nem fekete-feher dolog.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

42. Én nem a világról beszéltem

Beküldő: Vastator (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 09:51.

Én nem a világról beszéltem és az üzletről sem,hanem tiszteletről.
Szerintem lehetnénk mi magyarok úttörők abban hogy nem pontozzuk a legendákat, ám mindig őszintén megí­rjuk a véleményt egy-egy adott téma kapcsán,legyen az koncert vagy éppen új cd,vagy bármi.Így is lehetne,csak akarni kéne.

Nem gondolom hogy egy adott lemez pontozása miatt venné valaki (vagy éppen nem venné) adott előadó új vagy régi anyagait.
Szerintem lyenkor is elő kéne venni azt az általam mondjuk legenyhébben szólva sem kedvelt mondásotokat,miszerint: "letett az asztalra".
Vagy az, ebben az esetben pont nem él?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

43. Vastator: tudom, nem itt

Beküldő: The_Sentinel. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 21:12.

Vastator: tudom, nem itt kéne, de most jutott eszembe: hogy a szept. 23-i buli szervezése? Tim myspace oldalán aznapra két koncert (Bp. és Pozsony) is ki van í­rva, ez mi a fene?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

44. The_Sentinel! Ez itt OZZY hí­r

Beküldő: Vastator (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 06:20.

The_Sentinel!
Ez itt OZZY hí­r de nyilván az a fene :) hogy elfelejtette levenni a pozsonyi dátumot :)))).
Tegnap beszéltem vele és megint fog küldeni egy üzit nekünk...úgyhogy be cool!
:)))

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

45. Rendben, köszönöm!

Beküldő: The_Sentinel. Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 10:25.

Rendben, köszönöm!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

46. ellentmondas

Beküldő: garael. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 14:06.

'Szerintem lehetnénk mi magyarok úttörők abban hogy nem pontozzuk a legendákat, ám mindig őszintén megí­rjuk a véleményt egy-egy adott téma kapcsán'

Ha oszinten megirjuk a velemenyt, akkor miert gond a pont? Vezessuk felre azokat, akik csak a szamokat ismerik, a betuket nem?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

47. Ne pontozzuk a legendákat? 1.

Beküldő: zsovili (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 07:39.

Ne pontozzuk a legendákat?

1. Miért?
2. Mondd meg, hogy kik a legendák és kik a nem legendák, akiket ezután is szabad lesz pontozni!

Picit vicces.
Ám nagyon gáz.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

48. sö...tét...ség!

Beküldő: Vastator (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 08:54.

Szerintem az értetlenség a gáz :).

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

49. "Szerintem lehetnénk mi

Beküldő: szakáts tibor. Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 12:33.

"Szerintem lehetnénk mi magyarok úttörők abban hogy nem pontozzuk a legendákat..."
Ezen legalább jót nevettem! :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

50. én is...:) méghozzá azon,hogy

Beküldő: Vastator (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 08:37.

én is...:) méghozzá azon,hogy milyen nehéz lehet az nektek hogy pontosan értitek mire gondoltam...mégis úgy tesztek mintha nem értenétek.
még két nyelven le tudom í­rni ugyanilyen érthetően...de gondolom az sem segí­t,hiszen itt a lényeg rajtam van,hogy én í­rom/mondom...ezért nem lehet/szabad érteni.
Ugye?
:)))))

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

51. Nem rajtad van a lenyeg

Beküldő: Lehelp (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 6 - 23:23.

Nem rajtad van a lenyeg Vastator, ne legyel mar paranoias. De ez az otleted konkretan, mar ne is haragudj, de hulyeseg.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

52. ozzyka

Beküldő: rockerman44 (nem ellenőrzött). Beküldés időpontja: 2010, július 5 - 15:36.

szerintem egy elég jo kis album bár alkotott már sokkal jobbat is aza 6*7 pont reális--------

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Livesound:

Concerto:

Hammer Concerts:

Koncertajánló:

Az oldalon található cikkek és képek a Hard Rock Magazin kizárólagos tulajdonát képezik, azok máshol való közzététele csak a szerkesztők előzetes engedélyével lehetséges!
Fervens Drupal theme by Leow Kah Thong. Designed by Design Disease and brought to you by Smashing Magazine.